Post by rehuntcuthacons on Mar 9, 2022 15:31:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Swordigo ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Swordigo IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kode generator alle ▞▞▞
▞▞▞ Swordigo 2022 version ▞▞▞
Swordigo dukker akkurat ut av playstore fordi jeg faktisk leter etter eventyrspill på cp...og siden jeg så swordigo husket jeg at jeg ikke har vurdert det før (jeg var 12 år da jeg spilte dette... nå er jeg 16) . Swordigo er et fint spill, det passer meg fortsatt selv i dag at det er så mange spill der ute. Jeg vet ikke om jeg høres ut som jeg oppfordrer deg til å laste ned dette, men det er ikke det jeg gjør, hvis du tror det... Jeg vil bare dele at dette er et bra spill i alle vinkler mange utfordringer jeg lovet.
Bra og utfordrende, men litt vanskelig til tider, jeg sitter fast på et nivå og det er ingen vei utenom tror jeg
Swordigo har en tendens til å være veldig utfordrende, og du må ofte prøve flere ganger før du kommer deg gjennom en seksjon. Det er totalt sett et utmerket plattformspill, men trenger noen forbedringer i kontroller, angrep/forsvar etc. og generelle livskvalitetsproblemer.
Jeg er Anant yadav, jeg studerer i klasse 4 dette er enestående og god grafikk, men vær så snill å utbedre et problem og lag et nytt spill av denne typen
Hvis du dør får du og ad hvorfor Frick ok jeg er kul med det, men jeg kan ikke klikke X Jeg må vente! Mer enn tidtakeren sa og jeg er her for å spille for ikke å gi penger ved å se annonser. Jeg håper du kan fikse at det vil hjelpe
Den endelige sjefen er umulig å beseire, men selve spillet er bra.
Dette spillet sier løp, hopp og skråstrek, men hva jeg skal gjøre for å hoppe når jeg ikke kan nå ønsket/videre plattform etter å ha prøvd 1000 ganger med maksimal innsats og alle kontrollene jeg har. Dette spillet kan være bra og morsomt hvis problemet løser seg fordi jeg hver dag ble sittende fast et sted i dette spillet og ikke kan gå videre fordi det ikke er noen annen måte. Løs dette.
godt eventyr, men det går over veldig snart
Det var bra, men også irriterende. Noen plattformer var vanskelige å hoppe på på grunn av riktig timing, og det er så kjedelig å måtte gjenta prosessen i visse områder. Hvorfor kan vi ikke bære flere helsedrikker? Å gå frem og tilbake gjennom portalen var bare halt. Så det var ikke enojable i det hele tatt.
Ingen veibeskrivelse hvor du skal dra. Og du må betale for å få kompass.
er et veldig fint spill, men når det når et punkt kan du spille det igjen, vil du sitte fast på det nivået som for alltid, så spillet må fikses er et veldig fint spill så oppgrader det
Kunstverket og grafikken er vakker... men den er ikke kompatibel med en kontroller$(
JA
Alt er flott og har vært det siden jeg oppdaget det. Kontrollene er bra, så vel som innholdet, men jeg vil sette pris på noen flere musikkspor da de kan bli repeterende, selv om de er fengende, vil det gi en enda bedre opplevelse. Fortsett med det gode arbeidet dere.
Spillet er bra, men de siste nivåene i verdens endehold er for vanskelige, det er ingen portal. så du må gå langt, og hvis du dør går det harde arbeidet forgjeves. Det er bare en enkelt portal i den første av nivå.
Dette er et av de beste 2D-spillene jeg har spilt. Jeg beseiret den endelige sjefen med en fullføringsgrad på 97 %. Det ga nok av en utfordring hvor det var gøy og mekanikken var grei. Skulle virkelig ønske at dette spillet ville støtte kontrollere fordi dette ville gjøre spillet MYE bedre. Hvis utviklerne leser dette, vær så snill å få det til!
Det er et virkelig flott spill, verken for tøft eller for lett, jeg vil bare anbefale mer historieplott av mulig fordi det er veldig flott til du fullfører det helt en gang fordi selv om du starter på nytt vet du nøyaktig hva som ville komme. Ellers til du fullfører spillet er ganske bra, kontrollen er bra, kreftene er fine, plottet er fantastisk, det ville også hjelpe hvis du legger til noen sesongbegivenheter i det, selv om jeg vet at det er et offline-spill. Jeg forventer swordigo 2 takk
Dårlig behov for å kjøpe forskjellige ting for å fullføre nivået....
Swordigo Phiêu lưu fboc
historien var fin, men vanskeligheten er for stor.
Jeg skulle bare ønske jeg kunne tilpasse en karakter som den kunne hvis det var, men hvis du oppdaterer den vil jeg gi 5 stjerner
Jeg har 6 problemer med dette spillet 1. Grafikken ser ut som n64. 2. Det er ingen stemmeskuespill. 3. Spillet føles ikke polert. 4.Hvorfor hovedpersonen ser ut. som om det kom rett ut av roblox. 5. Det er ingen følelse av eventyr i spillet, du bare løser et puslespill, hent elementet og gjenta det. 6. Verden føles ikke forbundet som om det er en øy som flyter med et hus på ingenting. Det burde være mer som zelda 2.
Lag mer, jeg er ferdig med spillet, vær så snill, gjør mer til det veldig grensende
Nok i dette spillet. Lett, vanskelig, ekstremt, så jeg velger ekstremt hardt, når jeg spiller taper jeg alltid.Kan du gjøre det enklere? Jeg kan ikke spille det jeg ble drept av mage-sjefen, jeg ble drept av alle fellene og mer. Saken er at jeg ikke kan spille i tårnet fordi det har vært jeg mens jeg er der, jeg sier alltid dårlige ord og faren min fortalte det. det er dårlig, men i dette spillet, hvis de spiller det, kommer de til å hate det, og jeg hater det også.
Jeg vil spille mange ganger, og hver gang jeg er ferdig med dette spillet, vennligst gi oss nye nivåer og nye sjefer og nye monstre, vennligst gi oss den andre delen. Jeg gir deg alle 5 stjerner
Dette spillet er veldig gøy og er grafisk imponerende, men jeg har så store problemer med å tro at de ikke har lagt til HID-kontrollerstøtte nå. Det er for lengst forfalt folkens!
Swordigo ماجراجویی nbe
Hijacker Jack - Famous. Rich. Wanted. Azione jck
Jeg har very *friendly* persontet å spille på grunn av et enkelt hinder. Etter at jeg kjempet mot mage-sjefen med letthet. Jeg fant meg selv fast i et nivå. Den der du må svinge deg rundt i en treplattform for å krysse. I det minste for meg virker det som om systemet med svinging er komplett RNG. Og jeg har blitt sittende fast på det samme stedet uten annet å gjøre enn å prøve, dø, starte på nytt og gjenta. Så vær så snill, endre hinderløypa til noe mer kjent med spillere som parkour. Vennlig hilsen noen på internett.
Jeg vil si at jeg er gal på dette spillet😠og legg til en funksjon som vi kan bære mer enn én helsepod og legge til flere nyttige pods.
Hva i helvete skjer her, jeg har fullført 94 prosent, og da jeg drepte den siste sjefen, døde jeg plutselig og hele prosessen min fikk onw hp potion jeg kastet bort alle pengene mine på det hvis du kan drepe den siste sjefen enn å prøve å drepe ham vil du få thenga hum toh idar pagal hai ne bc humko pagal samah ke rakha hai tum logo nai😡sara ka sara process ur jata hai agli bar se koi game bana netho soch or amaj ke bananapagalook or not😡
Swordigo Avventura scwn
veldig bra kunne dere lage meir?
Trenger å holde mer den ene helbredende trylledrikken og spillet trenger sjekkpunkter slik at du ikke trenger å starte på nytt der du slapp trenger å ha problemer fordi fiendene i spillet så mye skade og overprisede gjenstander
Mann på 82% de siste gåtene er vanskelige
Spill suger. Kontroller suger. Spillet suger. Historien suger. Tommelen ned åpenbart en ripoff av klassisk rpg.
Jeg liker dette spillet, men jeg foreslår at du bør lage mer nivå som vil være morsommere
Bra spill. Ett problem er det imidlertid ingen måte å vite hvor du skal. Problemet blir verre i de store hulene, hvor du har 2 eller flere alternativer, og noen tar deg tilbake der du kom fra. Jeg kom aldri ut av The Great Caves. Vennligst løs dette problemet. .
Jeg kan ikke krysse en bro i verdener og holde over det er bare ett sjekkpunkt jeg har krysset mye da jeg døde jeg kom igjen til det sjekkpunktet jeg ble håpløs at jeg ikke kan krysse det jeg var veldig skuffet over dette
Ikke spill dette spillet. Det er bare irriterende. Jeg tuller ikke, selv den vanlige gressvandreren tar halvparten av helsen din og flaggermusene fikk meg til å trekke ut håret mitt og hvorfor i helvete la du til feller på stedene der feller ikke burde være også flåten som fergemannen aktiverer er altfor vanskelig å komme opp på. Jeg døde 6 ganger mens jeg prøvde å komme meg opp på flåten dårlig dårlig dårlig dårlig dårlig
Dette spillet er det verste spillet jeg noen gang har spilt veldig undervurdert grafikk og kontroller. Dette spillet er heller ikke kvalifisert for 1 stjerne
Et veldig fint gratis eventyrspill. Men overraskende liten. For ikke å si at det var for lite, jeg mener i det hele tatt at du fortsatt måtte sette sammen et legendarisk sverd og slå den endelige sjefen. Det er kort og godt og verdt tiden din å slå. spill Det. Og nyt det. Ikke noe eksepsjonelt, men definitivt noe godt laget og godt satt sammen.
Veldig bra spill, timer med moro, jeg hadde gitt 5 stjerner hvis spillet hadde tips og hint eller en guide for kjøp.. Totalt sett likte jeg spillet bortsett fra det siste nivået, som jeg syntes var unødvendig vanskelig å navigere i fallende avsatser, det var vanskeligere å klatre enn å slå den endelige sjefen, noe som gjorde det mer frustrerende enn moro
Det fikk meg til å slette 3 apper for å laste ned, jeg håper det er verdt det (. Jeg er glad for å si at dette spillet er litt bra, å få det legendariske sverdet er ekstremt tøft, men det er som INGEN sjekkpunkter etter at du går inn i trinn 1, kontrollene er også buggy
Swordigo Avventura scwn
Swordigo ماجراجویی nbe
Dette spillet er greit, men sjefen der du må hente nøkkelen er vanskelig. Jeg kan ikke ha det gøy... Den trenger mer rustning og sverd.
Mer av en rpg, å løpe frem og tilbake for å hente boksen er ok, men jeg sitter fast der du må hoppe inn i fienden for å hoppe opp til klippen
gutten er det for mye arbeid
vær så snill å legg til et nytt sted og nytt sverd og ny fiende som kan hjelpe oss også med å bli mer ..